Webový analytik

Do našeho e-commerce house hledáme webového analytika (či analytičku). Čeká na tebe úzká spolupráce s naším marketingovým i vývojářským týmem při nastavování analytiky a vyhodnocování dat, díky které budeš moci nahlédnout pod pokličku řady dalších odborností.

Tato pozice je určená pro uchazeče s alespoň základní zkušeností s webovou analytikou – v rámci předchozích pracovních zkušeností či alespoň studia nebo stáží. 

Co u nás budeš dělat?

  • Navrhovat, co a jak měřit v rámci projektů našich klientů i našich vlastních startupů.
  • Sám/a nastavovat měřící kódy, triggery a vlastní proměnné v Google Tag Manageru či spolupracovat s našimi vývojáři při nasazování analytiky na weby a e-shopy.
  • Nastavovat cíle a pohledy v Google Analytics podle potřeb klientů i marketingového týmu.
  • Vyhodnocovat data z Google Analytics, interpretovat je klientům a ve spolupráci s dalšími členy týmu navrhovat konkrétní kroky pro zlepšení.
  • Pracovat s daty z HotJaru či Smartlooku a společně s UX designerem identifikovat problémy na webech.
  • Navrhovat hypotézy pro A/B testy a nastavovat tyto testy v Google Optimize.
  • Připravovat automatizované reporty v Google Looker Studio, které propojují data z webové analytiky, reklamních systémů a dalších zdrojů, jako jsou databáze e-shopu či CRM systémy.
  • Získávat přesah do datové analytiky, kde například tvoříme RFM modely pro cílené reaktivace zákazníků.

Co bys už měl/a zvládnout?

  • Google Analytics – nastavit měření událostí či transakcí, konfigurovat konverzní cíle.
  • Google Tag Manager – nastavit triggery a vlastní proměnné.
  • Google Looker Studio – vytvořit automatizovaný report na základě dat z Google Analytics.
  • Komunikovat s klienty a řídit si vlastní úkoly v rámci projektů.
  • Základně se orientovat v rámci online marketingu a roli jednotlivých kanálů.

Co ti můžeme nabídnout

  • Zajímavé projekty a důvěra klientů, díky které boříme tradiční barikádu klient vs. agentura.
  • Prostor pro tvoje nápady a kreativitu, možnost vyřádit se na našich vlastních startupech.
  • Možnost nahlédnout pod pokličku dalších disciplín, jako je UX, webový vývoj a marketing.
  • Pohodové prostředí ve vile na Haunspalce s terasou, zahradou a saunou.
  • Pravidelné výjezdy a každoroční teambuildingy u moře (naposled v Palermu).
  • Společné snídaně, sportovní zázemí a akce, multisportka k tomu.
  • Finance odpovídající tvým zkušenostem a rostoucí úměrně tomu, jak se posouváš.

Pokud máš zájem, projdi si manifest naší firemní kultury a zjisti, jestli jsme pro tebe ti praví. Spíš než CV nás zajímá tvoje portfolio nebo ukázka konkrétní práce, ať už jde o školní práci, vlastní tvorbu či práci pro klienty.

S čím se u nás setkáš

S kým budeš pracovat

Patrik Postelt
Patrik CEO, Partner

Patrik se kromě řízení firmy věnuje strategiím u našich klíčových klientů. Dále má pod palcem naše startupy Metrák a Sunheron.com, které vznikly pod hlavičkou integritty.

Martin Kučera
Martin Head of delivery, Partner

Martin je hlava našeho vývoje ve všech smyslech. Navrhuje architekturu našich projektů, prozkoumává nové technologie a přístupy a odborně rozvíjí tým. Sám se pak zaměřuje na back-endovou část vývoje.

Jan Mrkvička
Jan Performance marketing team leader

Honza suprově zvládá výkonnostní marketing se specializací jak na Lead Generation, tak na e-commerce. Obstarává také komplexní strategie, business strategie a zpracování dat svěřených projektů. Za více než 6 let v oboru si na svém kontě Honza drží 100+ reklamních účtů a přes 250 proinvestovaných milionů.