Webový analytik
Do našeho e-commerce house hledáme webového analytika (či analytičku). Čeká na tebe úzká spolupráce s naším marketingovým i vývojářským týmem při nastavování analytiky a vyhodnocování dat, díky které budeš moci nahlédnout pod pokličku řady dalších odborností.
Tato pozice je určená pro uchazeče s alespoň základní zkušeností s webovou analytikou – v rámci předchozích pracovních zkušeností či alespoň studia nebo stáží.
Co u nás budeš dělat?
- Navrhovat, co a jak měřit v rámci projektů našich klientů i našich vlastních startupů.
- Sám/a nastavovat měřící kódy, triggery a vlastní proměnné v Google Tag Manageru či spolupracovat s našimi vývojáři při nasazování analytiky na weby a e-shopy.
- Nastavovat cíle a pohledy v Google Analytics podle potřeb klientů i marketingového týmu.
- Vyhodnocovat data z Google Analytics, interpretovat je klientům a ve spolupráci s dalšími členy týmu navrhovat konkrétní kroky pro zlepšení.
- Pracovat s daty z HotJaru či Smartlooku a společně s UX designerem identifikovat problémy na webech.
- Navrhovat hypotézy pro A/B testy a nastavovat tyto testy v Google Optimize.
- Připravovat automatizované reporty v Google Looker Studio, které propojují data z webové analytiky, reklamních systémů a dalších zdrojů, jako jsou databáze e-shopu či CRM systémy.
- Získávat přesah do datové analytiky, kde například tvoříme RFM modely pro cílené reaktivace zákazníků.
Co bys už měl/a zvládnout?
- Google Analytics – nastavit měření událostí či transakcí, konfigurovat konverzní cíle.
- Google Tag Manager – nastavit triggery a vlastní proměnné.
- Google Looker Studio – vytvořit automatizovaný report na základě dat z Google Analytics.
- Komunikovat s klienty a řídit si vlastní úkoly v rámci projektů.
- Základně se orientovat v rámci online marketingu a roli jednotlivých kanálů.
Co ti můžeme nabídnout
- Zajímavé projekty a důvěra klientů, díky které boříme tradiční barikádu klient vs. agentura.
- Prostor pro tvoje nápady a kreativitu, možnost vyřádit se na našich vlastních startupech.
- Možnost nahlédnout pod pokličku dalších disciplín, jako je UX, webový vývoj a marketing.
- Pohodové prostředí ve vile na Haunspalce s terasou, zahradou a saunou.
- Pravidelné výjezdy a každoroční teambuildingy u moře (naposled v Palermu).
- Společné snídaně, sportovní zázemí a akce, multisportka k tomu.
- Finance odpovídající tvým zkušenostem a rostoucí úměrně tomu, jak se posouváš.
Pokud máš zájem, projdi si manifest naší firemní kultury a zjisti, jestli jsme pro tebe ti praví. Spíš než CV nás zajímá tvoje portfolio nebo ukázka konkrétní práce, ať už jde o školní práci, vlastní tvorbu či práci pro klienty.
S čím se u nás setkáš
S kým budeš pracovat

Patrik se kromě řízení firmy věnuje strategiím u našich klíčových klientů. Dále má pod palcem naše startupy Metrák a Sunheron.com, které vznikly pod hlavičkou integritty.

Martin je hlava našeho vývoje ve všech smyslech. Navrhuje architekturu našich projektů, prozkoumává nové technologie a přístupy a odborně rozvíjí tým. Sám se pak zaměřuje na back-endovou část vývoje.

Honza suprově zvládá výkonnostní marketing se specializací jak na Lead Generation, tak na e-commerce. Obstarává také komplexní strategie, business strategie a zpracování dat svěřených projektů. Za více než 6 let v oboru si na svém kontě Honza drží 100+ reklamních účtů a přes 250 proinvestovaných milionů.