Jak citlivě propojit krejčovství založené na osobním přístupu s digitálním zážitkem?
Přepnutí tradiční firmy do onlinu
E-shop MonikaČerná.com spojuje krejčovskou tradici s moderními technologiemi. Po osobním zaměření si zákazník může díky přesným vizualizacím objednat jakékoliv oblečení z palety business, casual i každodenního šatníku.
results
Výzva
Naším úkolem bylo citlivě propojit tradiční krejčovství založené na velmi osobním přístupu s digitálním světem, a to do prostředí, které budou akceptovat i ti nejnáročnější klienti.
Řešení
Do prostředí e-shopu jsme převedli stovky vzorníků, různých střihů a doplňků, ze kterých si zákazník může vytvořit oblečení dle své představy. E-shop je zároveň propojený s na míru vyvinutým objednávkovým systémem pro módní konzultanty, kteří mohou na iPadu společně se zákazníkem zadat objednávku do výroby. E-shop i objednávkové rozhraní jsme propojili do CRM systému, který poskytuje celistvý obrázek o každém zákazníkovi.
Výsledek
Uvedením e-shopu jsme Krejčovství Monika Černá umožnili obsloužit výrazně větší množství zákazníků, aniž by tím jakkoliv utrpěla, pro toto krejčovství tolik pověstná, zákaznická zkušenost a kvalita.
Slova klienta
Spuštění e-shopu vnímám jen jako první krok v proměně celého segmentu, jehož lídrem se díky digitálním inovacím chceme stát.
Monika Černá majitelPřípadové studie
Digitální prodej, zákaznická zóna a CRM komunikace
- Návrh & implementace zákaznické zóny
- Využití CRM pro marketing a automatizaci
Globální e-shop s konfigurátorem samolepek
- Unikátní konfigurátor & automatizace výroby
- Expanze do střední a západní Evropy
Ze sklepa do e-commerce: e-shop pro vinařství Spielberg
- Design & vývoj nového e-shopu
- Vývoj zóny pro velkoobchodní prodej
Pozdrav od Ježíška: 50 000 objednávek za 6 týdnů
- Kompletní vývoj řešení na míru
- Kampaně v ČR, SK a PL