
Jak jsme díky automatizaci procesů a unikátnímu e-commerce řešení vytvořili světového hráče?

O MamaLabels
V e-shopu MamaLabels si rodiče mohou vytvořit dětské samolepky, jimiž mohou označit vše od oblečení po školní potřeby a díky kterým se ztracené věci dostanou zpět k dětem. V integritty jsme dokázali zhmotnit nápad do e-shopu s unikátním generátorem a vysokou mírou automatizace, během roku a půl se stát jedničkou na českém trhu a zároveň úspěšně expandovat do regionu DACH, Polska a na Slovensko.

Výzva
Naším prvotním úkolem bylo navrhnout co nejpřívětivější konfigurátor samolepek, který budou rodiče rádi používat i na telefonech. Celý konfigurátor bylo nutné umístit do jinak standardního rozhraní e-shopu a zajistit co nejkratší čas od vytvoření samolepky po expedici k zákazníkovi.
A protože naše práce nekončí s odevzdaným e-shopem, tím nejnáročnějším úkolem bylo stát se jedničkou na českém trhu a zároveň úspěšně expandovat do zahraničí.
Jak jsme postupovali
Skvělý produkt
Konfigurátor, umístěný do standardního prostředí platformy Prestashop, jsme kompletně automatizovali tak, aby se z něj posílala tisková data rovnou do specializovaných tiskáren a odtamtud se expedovaly hotové samolepky k zákazníkovi. Samotný konfigurátor v průběhu času prošel mnoha vylepšeními díky poznatkům z neustálých A/B testů prostřednictvím nástroje Google Optimize.
Neustálá optimalizace & expanze
Jedničku na českém trhu a zároveň důležitého hráče ve velice konkurenčním regionu DACH jsme z MamaLabels udělali především díky nepřetržitému vylepšování existujících kampaní a testování mnoha různých strategií. Hlavními reklamními kanály pro nás byly sítě Google a Facebook společně s využitím lokálních médií a cílenými aktivitami v konkrétních zemích.
Globální e-shop řízený z Česka
Kompletní automatizací výroby MamaLabels i při odesílání objednávek z Česka dosáhlo rychlosti, jakou nabízí místní konkurence v jednotlivých zemích. Díky lokalizaci prostředí e-shopu pro každou zemi MamaLabels rychle získalo důvěru zákazníků, díky které se kromě Česka stalo klíčovým hráčem i na velmi konkurenčních trzích, jako je Německo.
Slova klienta
Parťák, který byl vždy po našem boku. Společně s integritty jsme to od nápadu dotáhli po globální e-shop.
Miloš Holeček managing partnerA co váš příběh?
Pojďme ho vytvořitPřípadové studie

Digitální prodej, zákaznická zóna a CRM komunikace
- Návrh & implementace zákaznické zóny
- Využití CRM pro marketing a automatizaci


Globální e-shop s konfigurátorem samolepek
- Unikátní konfigurátor & automatizace výroby
- Expanze do střední a západní Evropy


Ze sklepa do e-commerce: e-shop pro vinařství Spielberg
- Design & vývoj nového e-shopu
- Vývoj zóny pro velkoobchodní prodej

Pozdrav od Ježíška: 50 000 objednávek za 6 týdnů
- Kompletní vývoj řešení na míru
- Kampaně v ČR, SK a PL