MamaLabels Jak jsme díky automatizaci procesů a unikátnímu e-commerce řešení vytvořili světového hráče?

Vývoj globálního e-commerce

V e-shopu MamaLabels si rodiče mohou vytvořit dětské samolepky, jimiž mohou označit vše od oblečení po školní potřeby a díky kterým se ztracené věci dostanou zpět k dětem. V integritty jsme dokázali zhmotnit nápad do e-shopu s unikátním generátorem a vysokou mírou automatizace, během roku a půl se stát jedničkou na českém trhu a zároveň úspěšně expandovat do regionu DACH, Polska a na Slovensko.

Zobrazit online
mama-1

Spolupráce, která přináší výsledky

250% více jak 250% růst tržeb každý rok
3 roky 3 roky úspěšné spolupráce
% nadprůměrný konverzní poměr
screencapture-mamalabels-round-clothing-labels-147-small-round-clothing-html-2020-01-21-17_26_00 copy

Výzva

Naším prvotním úkolem bylo navrhnout co nejpřívětivější konfigurátor samolepek, který budou rodiče rádi používat i na telefonech. Celý konfigurátor bylo nutné umístit do jinak standardního rozhraní e-shopu a zajistit co nejkratší čas od vytvoření samolepky po expedici k zákazníkovi. A protože naše práce nekončí s odevzdaným e-shopem, tím nejnáročnějším úkolem bylo stát se jedničkou na českém trhu a zároveň úspěšně expandovat do zahraničí.

Jak jsme postupovali

1/
Skvělý produkt

Konfigurátor, umístěný do standardního prostředí platformy Prestashop, jsme kompletně automatizovali tak, aby se z něj posílala tisková data rovnou do specializovaných tiskáren a odtamtud se expedovaly hotové samolepky k zákazníkovi. Samotný konfigurátor v průběhu času prošel mnoha vylepšeními díky poznatkům z neustálých A/B testů prostřednictvím nástroje Google Optimize.

2/
Neustálá optimalizace & expanze

Jedničku na českém trhu a zároveň důležitého hráče ve velice konkurenčním regionu DACH jsme z MamaLabels udělali především díky nepřetržitému vylepšování existujících kampaní a testování mnoha různých strategií. Hlavními reklamními kanály pro nás byly sítě Google a Facebook společně s využitím lokálních médií a cílenými aktivitami v konkrétních zemích.

Globální e-shop řízený z Česka

Kompletní automatizací výroby MamaLabels i při odesílání objednávek z Česka dosáhlo rychlosti, jakou nabízí místní konkurence v jednotlivých zemích. Díky lokalizaci prostředí e-shopu pro každou zemi MamaLabels rychle získalo důvěru zákazníků, díky které se kromě Česka stalo klíčovým hráčem i na velmi konkurenčních trzích, jako je Německo.

Slova klienta

Parťák, který byl vždy po našem boku. Společně s integritty jsme to od nápadu dotáhli po globální e-shop.

Miloš Holeček Brdy Ventures, s.r.o.

Stojíte před podobnou výzvou?

Obraťte se na nás a my se s ní popereme!

Další naše projekty