Server Side Tracking: zvyšte efektivitu vašich kampaní
Implementace serverového měření analytiky rychle a jednoduše.
- Získejte 20-30 % marketingových dat navíc již nyní
- Výrazně zrychlíte váš web
- Připravte se včas - cookies 3. stran končí na konci roku 2024
Zajistíme nutné úpravy na straně e-shopů, analytiky a reklamních systémů
Server Side Tracking
Jak to funguje?Server Side Tracking je technologie měření návštěvnosti, která se od tradičního měření liší tím, že sběr a zpracování dat probíhá přímo na straně vašeho serveru. Přináší podstatné zrychlení webu a především efektivně obchází potřebu využívání cookies třetích stran. Právě cookies jsou dnes základem většiny online marketingových aktivit - připravte se na konec cookies již dnes.
Proč nasadit Server Side Tracking?
- O 20-30 % více dat pro marketing
- Efektivně obejde ad-blockery a omezení prohlížečů
- O 5-20 % vyšší rychlost webu
- Odstraní nutnost vkládání měřících kódů
- Data jdou nejdříve na váš server
- Možnost provádět úpravy nad daty
- Na konci roku skončí podpora cookies třetích stran
- Připravte se včas a využijte již nyní výhody SST
Jak funguje Server Side Tracking
Na rozdíl od tradičního měření v prohlížeči, kdy se sledovací kódy vkládají přímo do stránky a spouštějí v prohlížeči návštěvníka, Server Side Tracking zpracovává data přímo na vašem serveru nezávisle na návštěvníkovi. To zvyšuje objem získaných dat až o 30 %, zrychluje načítání webu a eliminuje potřebu využívat cookies třetích stran.
- Veškeré měření se provádí přímo na webu
- Data se nejdříve zpracují na vašem serveru
- Nezávisle jsou odeslány do analytických a reklamních systémů
Kolik to stojí?
Malý web/e-shop
Do ~ 50 000 návštěv měsíčně. Implementace od 10 000 Kč, měsíční provoz a správa od 1 190 Kč
Střední web/e-shop
Do ~ 200 000 návštěv měsíčně. Implementace od 15 000 Kč, měsíční provoz a správa od 2 190 Kč
Velký web/e-shop
Nad 200 000 návštěv měsíčně. Implementace od 15 000 Kč, měsíční provoz a správa od 3 140 Kč
Ozveme se do 24 hodin
Naši klienti
Pro které řešíme serverové měření, import marží do Google Ads nebo třeba pokročilé reporty v Looker Studiu.