3 minuty čtení

Jak nasdílet přístup do Google Ads

Nevíte jak nasdílet přístupy agentuře do vašeho účtu Google Ads? Zde je rychlý a přehledný návod krok za krokem.

gads

Potřebujete přidělit přístup agentuře do svého Google Ads účtu? Připravili jsme pro vás detailní postup, který vás krok za krokem provede celým procesem a zajistí, že všechno proběhne hladce.

Podstata nasdílení účtu spočívá pouze v zaslání vašeho ID do agentury a následného potvrzení žádosti v e-mailu.

1. Přihlaste se 

Prvním krokem je přihlášení do účtu Google Ads. Ten najdete na adrese https://ads.google.com

2. Najděte svoje ID

Jakmile jste přihlášeni do Google Ads účtu, najděte v horní části obrazovky číslo = vaše ID. Na obrázku níže je označeno červeným obdélníkem. Číslo je buď v levé nebo pravé části, záleží na vašem prohlížeči a velikosti obrazovky.

gads_id

3. Číslo zkopírujte a pošlete agentuře/specialistovi

Číslo zkopírujte (CTRL+C / cmd+C) a pošlete e-mailem na adresu, kterou vám sdělí vás PPC specialista (Případně SMS, Whatsapp, aj.).

4. Přejděte do e-mailu a potvrďte žádost

Na váš e-mail (ten, na který máte zaregistrovaný Google Ads účet – najdete ho v pravém horním rohu po přihlášení do účtu) následně do několika hodin přijde žádost k povolení přístupu do účtu, kterou prosím potvrďte.

Hotovo! Váš účet nyní může spravovat agentura nebo marketingový specialista.
Žádný strach, majitelem účtu jste stále vy a nikdo jiný. Agentura má pouze možnost spouštět, měnit a vypínat kampaně, přidávat či ubírat rozpočty nebo například nahrávat nové fotky produktů. Citlivé informace jako čísla kreditních karet apod. máte ve správě stále vy.

Pokud vás tento článek zaujal a rádi byste se dozvěděli více o práci v marketingu, mrkněte na naši stránku Volné pozice Najdete zde aktuální seznam pracovních příležitostí v integritty.

Hlavní oblasti marketingu v integritty:

📈 PPC reklama – Od návrhu strategií až po automatizaci rutinních úkolů. Ideální pro ty, kdo mají rádi systematickou práci a analytické myšlení.

🔥 Social ads – Plánování kampaní, tvorba reklam a optimalizace. Pokud milujete kombinaci kreativity a systematičnosti, je to pravé pro vás.

📬 Mailing – Jednorázové kampaně i rozsáhlé automatizace. Skvělá příležitost pro ty, kdo chtějí propojit data a IT s kreativitou.