PPC specialist
Do našeho e-commerce house hledáme PPC specialistu (odměna 45 000 – 65 000 Kč měsíčně), který má alespoň 1 rok zkušeností. Čeká na tebe strategie a rozvoj reklamních účtů e-commerce klientů, dravých startupů a interní laboratoř v podobě vlastních projektů. Žádné zbytečné struktury a procesy, volnost v rozhodování, vyladěná spolupráce v týmu a seniorní specialisti po ruce od kterých se můžeš rychle učit.
Google Ads & Sklik
Máš pokročilé zkušenosti s vyhledávacími i display kampaněmi.
Analytika & reporting
Zajímáš se o byznysový dopad a umíš ho reportovat klientům.
Iniciativa & samostatnost
Pracuješ samostatně a přicházíš s podněty co zkusit a co zlepšit.
Dělej PPC v kontextu celého byznysu
Klientům mluvíme do produktové strategie, pricingu i procesů, protože výkon není jen o reklamě. Jde nám o byznysový dopad kampaní, proto tvým parťákem bude seniorní analytik a za zády budeš mít vývojový tým, který zařídí jakoukoliv změnu na webu. Díky nadstandardnímu/ne-agenturnímu vztahu s klienty a úzké spolupráci mezi týmy získáš přesah do dalších oblastí a byznysový kontext.
No-bullshit marketing
Nereportujeme dosah a lajky, ale byznysové výsledky. Automatizací se snažíme vymýtit nudné a repetitivní úkoly, abychom se mohli zaměřit na naši přidanou hodnotu - celkový rozvoj reklamních účtů, ať už spočívá v lepší optimalizaci, nebo hledání a zkoušení nových cest.
Jan Mrkvička
performance marketing team leader
Kampaně pro mezinárodní e-commerce a dravé startupy
Naši klienti jsou e-shopy a startupy. Z řad e-commerce klientů budeš optimalizovat kampaně v 7 zemích pro hravé samolepky Mamalabels, nebo spravovat účty pro BUSHMAN, Winehouse nebo třeba Marmelády s příběhem. Ze startupů na tebe čeká Metrák, logistická platforma, a její automatizované kampaně s pokročilým reportingem.
Svobody, odpověděnost & sdílené hodnoty
Fungujeme na základě hodnot sdílených napříč celým týmem. Právě tyto hodnoty jsou tím, co nám umožňuje existovat bez komunikačních mezivrstev a hierarchií.
Naše startupy, naše interní laboratoř
Zkušenosti z klientských projektů využíváme při budování vlastních startupů a projektů. S naším Metrákem nabízíme v oblasti odvozu odpadů a stavebních materiálů komfort, na jaký jsou zákazníci zvyklí třeba z rozvážky jídla. Naší srdcovkou je pak Pozdrav od Ježíška, který loni za šest týdnů udělal přes padesát tisíc objednávek a získal 700 000 Kč pro děti z Klokánků. Oba projekty jsou ideální místo, kde si můžeš zkoušet nové postupy a technologie.
Honza
Marketing team leader
Míša
PPC specialist
David
Facebook Ads specialist
Markéta
Copywriter
Michal
Senior analytik