background-blur-red-circlebackground pattern

Lead generation marketing

Kampaně se zaměřením na sběr kontaktů jsou tím nejlepším způsobem, jak získat rychle nové zákazníky.

Kvalitní leady pro vaše podnikání

Předem domluvená cena za 1 kontakt

Od 10 do 5 000 leadů měsíčně

Firmy kterým dodáváme kvalitní obchodní kontakty

Pro koho nejčastěji generujeme leady?

STAVEBNÍ FIRMY

icon group

Zateplení domů, fasády, výměna oken atd.

Rekonstrukce na klíč, Oprav dům po babičce

Získáte poptávky od lidí, kteří právě hledají stavební firmu

Software as a service

icon code

Lead gen pro webové nebo mobilní aplikace

Vhodné pro B2B i B2C SaaS projekty

Škálování nových zákazníků

Řemeslné firmy

icon chatGPT

Instalatéři, elektrikáři, topenáři

Montáže klimatizací, tepelných čerpadel, solárů

Pomůžeme vám najít nové zakázky ve vašem okolí

Reality a investice

icon dialog

Poptávky na prodej/koupi nemovitostí

Výkup nemovitostí za hotové atd.

Získáte kontakty na lidi, kteří opravdu prodávají nebo kupují

Pojďme si dát nezávaznou konzultaci

Napište nám pár slov o vaší značce, projektu nebo službě. Rádi vás poznáme a navrhneme pro vás kreativní řešení na míru.

Nezávazná poptávka

Děkujeme! Vaše zpráva byla odeslána.
Ou! Něco je vyplněné špatně, prosím zkuste to znovu.
background pattern
FAQ

Odpovědi, které hledáte.

Najdete zde odpovědi na nejčastější otázky, které vám pomohou 
rozhodnout se,...

🚀 Kolik lead (kontakt) stojí?

Záleží na oboru, standardně se pohybujeme okolo 500 Kč za 1 kvalitní lead.

💰 Jaký je rozdíl mezi leadem a zakázkou?

Lead je kontakt na člověka, který projevil zájem o vaši službu (např. zateplení domu). Vaší úlohou je lead oslovit a nabídnout mu spolupráci. Nejde o garantovanou zakázku.

🧠 Jaké informace o leadu dostanu?

Standardně jméno, telefon, e-mail a co konkrétně hledá (např. “mám zájem o zateplení rodinného domu”), dále pak adresu. Kontakty dostanete v přehledné tabulce nebo Google Sheetu.

🔍 Odkud jsou leady získávány?

Z cílených reklam na sociálních sítích (zejména Facebook/Instagram), které připravujeme a spravujeme na míru podle vašeho oboru a regionu.

📈 Mohu si sám určovat, koho chci oslovit?

Ano, společně nastavíme cílení – region, typ služby, typ zákazníků (např. majitelé domů, lidé ve věku 35+, atd.).